fredag, juli 07, 2006

Pappa & Pitt Produktion

Nu har jag registrerat mitt nya företag! Hoppas att jag har bättre tur med namnvalet den här gången och att Papper & Penna Produktion inte är för likt... Pappa & Pitt Produktion som Niklas nästan lyckades registrera i sin skojfriska ifyllnadsiver. Namnet var det för övrigt Niklas som kom på. Bara så där. Fint och riktigt bra, tycker jag. Kanske skulle jag utlysa en liten tävling bland mina "grafiska" vänner. Finast loggaförslag vinner... något tjusigt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

får utomstående också skicka in förslag?

Linda Unnhem sa...

Hihi, ja... Får bara vänta och se om namnet blir godkänt först!

Line sa...

Jag skickar gärna förslag..! Om jag bara kunde lära mig illustrator ordentligt...vad vinner man? ;) Bra namn förövrigt, riktigt bra.