lördag, januari 13, 2007

Vikten av rätt resmål...

... vid rätt tidpunkt.
Vi sitter och kollar på lite alternativ inför sommarens semester:

L: - "Eurodisneys omgivningar". Det skulle vara det sista.
N: - Ja, om våra barn inte specifikt önskar att åka dit, så ska jag vara glad om jag slipper... Det och Legoland.
L: - Legoland? Det är väl lite orättvist? Det är ju trevligt.
N: - Ne-e-ej.
L: - Det är bara för att du är tekniskt intresserad.
N: - Tekniskt intresserad?
L: - Ja, du tyckte väl att det var lite mesigt.
N: - Nej, jag älskar lego.
L: - Eh?
N: - Jag var fan där när jag var 23.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska du inte vara på msn ikväll alls?

Anonym sa...

Alltså, din bror är ju den SÖTASTE på sin blogg. Fläskfilé och potatisgratäng, fast det blev rätt sent och sedan diskade han...
Och så ringer han och avsätter 20 minuter åt sin gamla arbetskompis Sture, och pratar väder och vind.
Tår i ögat, vilken fin gosse!

Linda Unnhem sa...

Ja, visst är han? :-) Fin!