torsdag, januari 18, 2007

Glasartad blick

Detta är visserligen inte en blogg där jag skriver om mina erotiska fantasier, men låt mig istället säga så här: En gång provade Niklas ett par glasögon och sedan dess har jag önskat att han skulle få ett litet, litet, litet synfel. Egoistiskt och elakt, jag vet, men så klart önskade jag inte honom det på riktigt utan bara så där som man kan göra när man... ja, fantiserar.
Sedan den där gången har jag testat honom ganska ofta.
- Kan du läsa texten på teven härifrån?
- Säg till när du kan se vad det står på skylten där framme!
Och vad uppdagades? Att han inte alls såg särskilt bra!
Idag var han hos optikern och med sig hem hade han tre bågar vi ska lek... sorry, han ska prova. Själv blev jag också väldigt sugen på nya glasögon, men det är en annan story som har väldigt lite med erotik att göra.

Inga kommentarer: