torsdag, augusti 03, 2006

Den Spanska Jättekatten


Hälsning till Line!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet att jag är ofattbart färgad av att ha sett på Dr Snuggles hundra gånger med lillkillen...

...men är inte spanska jättekatten mycket lik Kosmoskatten?!

Anonym sa...

Fin katt, fin kille. När får vi se lite bilder på "Kvinna med rödvin", eller kanske "Kvinna med jättehund"?

Linda Unnhem sa...

Jag brukar säga det till Niklas att jag - efter våra tre och ett halvt år tillsammans - snart har underlag för tio-tolv barnböcker som alla börjar med "Niklas", typ "Niklas reser till Spanien". "Niklas åker skidor." "Niklas firar jul." Det är alltså jag som är den mest fotoaktiva i vårt förhållande, om man säger så. :-)

Anonym sa...

Mina favoriter är:
"Niklas på fågeljakt" (Med inledningsmeningen: Redan som liten brukade Niklas jaga svanar)

"Niklas letar efter Manhattan" (Med de tio godaste versionerna av Manhattan han blandat)

"Niklas och leverpastejen" (Kanske lite scary för de yngsta - men ändå)

Line sa...

Tack för hälsningen, vilken rar och stor katt!