fredag, september 29, 2006

I am special!

Inte särskilt mycket har hänt. Jag går i skolan och skriver, skriver, skriver. Tanken är att vi den 12:e oktober ska lämna in tio sidor av våra projekt till handledaren, och eftersom det är ganska lång tid dit (i min värld) lyxskriver jag nu på Boken om Lars istället för på den mer stelbenta fackboken. Han är verkligen en rolig karaktär!

Annars är det lugnt. Jo! Unnhem har godkänts, så nu finns det inte längre någon Linda Svensson med mitt personnummer på Skattemyndigheten - nu heter jag verkligen Linda Unnhem! Coolt, va! En massa grejer måste ändras och framförallt måste jag börja identifiera mig med mitt nya "jag". Märkligt. Niklas får en betydligt längre startsträcka eftersom han inte kommer att ta namnet förrän vi ingår det äkta ståndet, förhoppningsvis och om det inte ramlar ner en miljonvinst över oss, under nästa år. Så fram till dess får jag vara helt unik, eftersom det inte finns någon annan i hela landet med det efternamnet!

Ikväll ska bästa Jennie komma hit och äta en stek (märkligt jag vet, men den måste tillagas idag!) och sen ska vi se Hello Saferide på KB. Mys!

3 kommentarer:

Line sa...

Grattis fröken (än så länge) Unnhem. Och jag gillar Lars, du har verkligen gett honom liv. Man får en sän där lagom ångest när man läser om honom. En viss Lotta lär vara avis när ni ska gå på en viss koncert.

Konsultpappan (K-dude) sa...

Gillar Kina-Lotta Hello Saferide?

Jag är VÄLDIGT avundsjuk på alla som skall till KB ikväll. Inte bara för att jag *host* påbörjat bra relationer där, utan just för att Hello Saferide är snorbra.

Texten till the Quiz är något av det bästa jag vet.

Oj. Nu kom room service med min burgare. Mums.

Line sa...

Roomservice med burgare, Hello saferide, roomservice med burgare, hello saferide...praliner eller creme caramel liksom. Alla verkar ha det bra var de än är.