torsdag, september 14, 2006

In med katten

Synd, det blir ingen efter-bild idag. Känner mig som något katten släpat in, eller snarare hela vägen till Hässleholm och tillbaka igen. Var väldigt trött redan när jag satte mig på tåget kvart över tre, somnade direkt och vaknade med ett ryck och ett högt "Shit! Herregud!" när konduktören skrek "Biljetten, tack!" i mitt öra. Han tittade på mig som om jag var mindre vetande eller tics-drabbad eller nåt.
Intervjun gick bra. Återigen tackade jag någon för att jag fötts under en lycklig stjärna. Är det inte missbruk är det sjukdomar.
Var glad åt att ha Niklas hemma igen. Även om jag jobbat hela kvällen med den där projektbeskrivningen vi ska lämna in i morgon. Men sen, efter föreläsningen i morgon, är det fredag, fredag, fredag och det ska bli skönt.
Nu, mitt röda hår på kudden. Godnatt.

Inga kommentarer: