måndag, oktober 02, 2006

Vecka till ända

Så... Vad har vi då gjort i helgen?
Höjdpunkten - bokstavligt talat - var lördagens middag på 50:e våningen i Turning Torso. Enda minuset var att vi lyckades befinna oss 190 meter upp i luften när vädergudarna bestämde sig för ett rejält åskväder - och jag som brukar kura ihop mig till en rädd liten boll när jag befinner mig i markhöjd! Hade man inte varit åskrädd hade det säkert varit ett supervackert skådespel, men att titta ut - nej.
Fredagens Hello Saferide-konsert på KB hickade jag mig igenom. Nej, jag skämtar inte. Det började när förbandet (förartisten?) spelade och slutade inte förrän vid Annika Norlins extranummer. Den gick inte bort, vilket på något sätt förtog stämningen en aning. Men steken var bra, vinet bättre och Jennie bäst, så det blev en schyst kväll.
I övrigt har vi tittat ikapp lite teveserier vi missade förra veckan (premiär för Desperate Housewives - shit, vad det kändes länge sedan!), städat garderoberna, ätit smørrebrød på Siesta, kollat på hemska filmen Hard Candy och kurat (denna gång i markhöjd) för veckans sista åskväder. Fin helg.

Inga kommentarer: