torsdag, oktober 05, 2006

Torka

Ibland känns bloggen sjukt seg, i synnerhet när det inte händer något värt att rapportera. Det som har hänt är att jag bytt inriktning på mitt projekt. Fram till i tisdags hade jag den facklitterära, nu har jag den skönlitterära. Det innebär också att själva projektet är ändrat. Bytet kommer sig framförallt av att jag känner att jag kommer att lära mig mer om jag väljer att skriva skönlitterärt. Som journalist har man ju ganska mycket gratis när det kommer till facklitteratur.
Annars har inget hänt. Nej, faktiskt inte.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Linda,
det är väl ganska stort att byta inriktning? Vad innebär det för ditt projekt?

Linda Unnhem sa...

Nja, jag kommer ju att fortsätta med mitt andra projekt också, men jag har nu valt att lägga mina handledningstimmar på ett skönlitterärt projekt. Som är en bok. Om en man. :-)