tisdag, oktober 10, 2006

Höjdarhumor

Tänk vad tillvaron blir roligare med humor. Satt uppe till sent igår för att kunna se reprisen på Kvarteret Skatan som vi missade i lördags. Hade jag fått önska mig fem kompisar så ligger gänget bakom den serien väldigt bra till. De är geniala. Jag skrattar så att jag gråter. "Halli hallå, Magnus..."
Idag hade vi möte med Humorklubben på Författarskolan. Det är jag och en tjej till. Säger en del om seriös-nivån på de andras texter. Men vi hade väldigt kul och hon skriver en helt sanslös historia som kommer att bli så bra. Känner mig vädigt glad och upprymd efter mötet; nu ska jag ägna två hela dagar åt att frossa i Lars vidare öden!

2 kommentarer:

Benholm sa...

Hej! Vill bara säga grattis till helgens giftemål! Så...grattis! och lycka till eller vad man säger hihi.
Kram Sofia

Linda Unnhem sa...

Tack!!