fredag, december 22, 2006

A merry, merry...

Skulle kännas lite tragiskt om pms-inlägget låg och stirrade surt överst på bloggen under hela julhelgen, därför skriver jag några rader även om jag inte direkt har något att skriva om. Idag åker vi till min mamma som fyller år. Där stannar vi till juldagen. Därefter blir det Niklas föräldrar till och med Annandagen.
Kanske ska passa på att önska alla som läser bloggen en god jul. Kul att ni läser. Har varit ett roligt år. När jag stod och knådade en bröddeg nyss kom jag att tänka på att det egentligen har hänt väldigt många stora saker 2006. Nej, jag menar inte Fugelsang och fotbolls-VM och sånt, utan i mitt liv. Det började med att jag sade upp mig i februari. Sen åkte vi till Kina i mars. I april började jag med bloggen. I juni flyttade vi till en ny lägenhet. I augusti startade jag mitt företag. I september började jag på Författarskolan. I oktober gifte vi oss och bytte efternamn. I november hade vi bröllopsfest. Och då har jag inte inkluderat alla andra roliga saker som också hänt. Kanske blir det en Årets bästa-lista efter jul, kanske inte. God jul i alla fall - och på återseende.

Inga kommentarer: