onsdag, december 13, 2006

I-landsproblem

No offense till Alex och hans sidekick men såväl deras ansträngda flåsande som den starka lukt som spred sig när de rev upp golven gjorde att jag flydde från lägenheten till stadsbiblioteket. Här sitter jag nu och äter clementiner samtidigt som jag för in en självmordskandidat i boken om Lars. Det enda negativa är att de varken har kaffeautomater eller, för den delen, kokare vid varje skrivbordsplats, så jag måste packa ihop alla mina grejer varje gång jag vill ha en kopp. Annars är det grymt lyxigt här. Gratis internet och allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Termos med kaffe som en riktig lastbilschaffis/friluffare/norrlänning har du väl ändå? :)

Linda Unnhem sa...

Nej, men jag funderar faktiskt på att köpa mig en liten en. 15 spänn koppen är inte riktigt hållbart i längden.