fredag, mars 30, 2007

Om någon så mycket som petar på mig idag börjar jag kanske gråta. Det är en sådan dag och jag vill bara sitta tyst på altanen och tänka 30-årskrisiga tankar ända tills någon kommer och ringer på dörren och ger mig massor av blommor och 10 000 kronor eller det räcker förresten med 1000 att shoppa kläder för och sen pratar vi och personen säger att det kommer att klarna, vad du vill, du är bra, du är bäst, man måste ha perioder i livet då allt inte är solklart och självklart, och förresten vad fin du är i håret, du är kanske den trevligaste och roligaste personen jag känner, vill du följa med på en rolig fest där alla dansar till klockan fem?
Och sen ska det kännas lättare.

3 kommentarer:

Mon sa...

Tänkte trösta lite med några citat!
"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig"./Nalle Puh.
B om L, är ju den första av flera!

"Den dagen jag ser en leende
joggare ska jag tänka på saken"

"Kom ihåg att du är unik, precis som alla andra". fast med riktig fina turkosblåiga ögon!
knus Monica

Linda Unnhem sa...

tack, monique, du är snäll!

Anonym sa...

Oj en sån dag... tänk vad många sånna vi hade ihop på redaktionen!
"säg ingenting snällt, för då kommer det!"

hade jag haft 1000 kr hade du fått dom.
=)
Kärlek till den bästa som finns.