onsdag, april 11, 2007

Snart är det 1-årsjubileum på bloggen! Hur ska vi fira det, tycker ni?

3 kommentarer:

nina sa...

jag vet! genom att lägga ut en text till mig som jag bara kan kopiera och sedan lämna in till den där uppgiften för sigge. det vore en utmärkt present. för snart fyller jag ju år också :) eller ehm. var det bloggen vi skulle fira? kanske med en redig fylla och tigerkaka?

Linda Unnhem sa...

Haha! Men eftersom det är min blogg som fyller år tycker jag att det är DU som ska skriva sigge-uppgiften åt mig. Och hitta den där gamla dammiga boken. Och läsa den.
Fylla och tigerkaka är annars bra, men det är ju lite synd om dig då. Men det är klart, du kan ju äta extremt mycket kaka.

nina sa...

extremt mycket kaka är verkligen min grej, så det ska inte bli några problem! nångång i juli ska jag fira mig själv med en redig fylla också. det ska bli härligt det.