torsdag, februari 08, 2007

Fyra år & en frossa

Exakt någonstans nu, idag, har jag och Niklas varit tillsammans i fyra år. Vi gick till Carib Kreol på Möllan för att fira detta.
Till mycket lite pengar fick vi mycket, mycket mat och trots att jag vet att jag äventyrar våra chanser att gå dit igen kunde jag inte låta bli leken "Vad hade du valt?" på vägen hem. Idag fick Niklas välja mellan 2 x full kvällsbuffétallrik på ett halvsjavigt ställe bredvid Åhlens eller tre fastlagsbullar. När vi närmade oss hemmet (och passerade Jensens Bøfhus) lade jag till oxfilé och ugnsbakade, ostfyllda tomater. Han tyckte inte att leken var så rolig.

3 kommentarer:

Martin Svensson sa...

haha, den leken kan gå till överdrift ibland. Fast tyckte vi hade ganska roligt när vi körde den efter bowlingen :)

Linda Unnhem sa...

Shit, ja, det hade jag nästan glömt, haha. Vad var förstaalternativet där egentligen - två timmar bowling till?

Niklas U sa...

eller att sitta på en toalett i ett skyltfönster...

...hela natten


Ni andra kan ju förstå varför man inte alltid uppskattar den leken!