torsdag, februari 19, 2009

Número dos

Den här jäkla bok nummer två...

Efter år (hmm, är det verkligen så lång tid...? Jag skrev klart första boken i augusti 2007... Ja, snart...) av... skrivoro... försöker jag nu leva efter Elizabeth Georges motto:

Det är bara ord och jag kommer aldrig att låta ord besegra mig.

Min taktik är att tänka bort att det ska bli en bok. Att bara skriva för det är kul. Som här på bloggen ungefär.

Och dokumentet, det kallar jag "Okej jag försöker".
Håll tummarna!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan skriva, du är inte rädd.

Linda Unnhem sa...

Mm... :-)

Anonym sa...

Mor säger: Med tanke på all den positiva respons du alltid får när du skriver kan det inte gå fel. Hitta din glädje i att skriva, ha roligt, låt din härliga fantasi flöda. Lycka till vännen!

Anonym sa...

Står på hemköp, plockar ner en bok, Swing It, från pockethyllan, läser lite på baksidan, ser raden om 250kg tung charkarbetare med för mycket tid på ... Vilda webben ! :-D

Ska nu med darrande hand läsa boken sen lovar jag dej att jag ska tipsa våra medlemmar om din bok! Om jag nu törs det sen när jag läst boken :)

Linda Unnhem sa...

Till min mor: Ja, och utan din gerillamarknadsföring hade jag haft betydligt färre läsare! :-)
Emma: Oj... Nu blir jag nervös... Men jag tror nog att det bara är snällt om nätdejting... :-)

Anonym sa...

Nu har min kille läst boken, han nöp den framför näsan på mej :-o sen ekade hans skratt genom huset blandat med att han kom tassande med boken i nypan med små oroliga frågor "du emma du skulle väl inte vilja... " :-D

Och om Vilda stod det inget konstigt. Killar verkar ju ha en tendens att antingen ladda upp kort som är 20 år gamla eller kort på sin snyggaste kompis alt. en bild på sin mage där de håller andan :-D

Eller som min nätdejt dvs. nuvarande kille som skickade mej ett kort på tre killar inför första dejten. Jag har än i dag inte svaret på frågan om vem på bilden som jag trodde var han och som gjorde att jag gick på dejten! :-D