söndag, mars 02, 2008

Japp, jag fick min räkmacka, liksom en härlig sjösjuka. Om ni tycker att jag är blek på bilden är det inget emot vad jag var en halvtimme senare (och ännu värre på vägen hem!). Men vi kom fram till slut och hade två jättemysiga dagar. Huset vi bodde i var fint och låg precis vid havet, och även om allt var fullständigt off season lyckades vi hitta öppna fik och butiker i såväl Allinge som Rönne. Annars promenerade vi runt (tidvis i strålande sol!), lagade osso buco, drack vin, läste, kollade på film och hade det precis så där skönt som man vill ha när man åker bort en helg i februari-mars. Och ja - allt var i perfekt ordning när vi kom hem.



3 kommentarer:

Martin Svensson sa...

e de inte på bornholm de finns såna rökerier å sånt med? :) blev det ingen rö-pölse med jollycola?:)
kram
/Martin

steffanie sa...

Även marshelger ska avnjutas! Jag är supersugen på Intervac nu, ska bara förhandla klart hemma. Kanske ni kan funka som referenspanel i min övertalningskampanj? :-)

Linda Unnhem sa...

Martin: Jo, men personalen verkade ha gått i ide vintertid. Ingen korv och ingen Jolly Cola, däremot citronvand och krydderboller. :-)
Steffanie: Jag är ett stort Intervac-fan, och tar gärna del i din övertalningskampanj!