tisdag, januari 22, 2008

Beroende på vad mina mail handlar om får jag nischad reklam på min gmail-sajt. För det mesta tänker jag inte ens på den, men av någon anledning råkade jag nyss kasta ett öga i högermarginalen. Detta är vad marknadshjärnorna tycker att jag borde vara intresserad av:

Åsa M Waldau

Beställ CD-skivan "Mitt Hjärta", eller lyssna på smakprov.

www.asamwaldau.com

Utskurna texter i vinyl

Utskurna texter i vinyl i högkvalitativ 7-årsfolie. Köp dem online!

www.rustung.se

Eddie Meduza Runkeball

Två friska händer är allt en man behöver.

www.BeastWear.se

Så mitt i prick! Har redan börjat skissa på vad jag ska skära ut i vinyl. Ett svårt val. Budskapet ska ju hålla i sju år. Annars är det nog inte riktigt värt pengarna.

Sen kan jag ju förstås inte låta bli att undra varför man behöver två friska händer till Eddie Meduzas Runkeball?


Inga kommentarer: