söndag, juni 10, 2007

Folk verkar på allvar ha trott att vi är intresserade av huset jag skrev om nedan. Det är vi inte. Låt mig säga så här: Medan vissa är beroende av heroin eller internetpoker nöjer jag mig med en daglig dos Hemnet-knark, oftast toppat med några sköna Blocket-trippar. Alltså no pink little house för oss. Igår var vi på en Celias 30-årsgrill hemma i deras nya trädgård. Utöver 15 myggbett och hamburgare bjöd kvällen på strålande sol, goda vänner, söta barn och alltför mycket rosévin. Var hemskt svårt att vakna i morse och jag skulle ljuga om jag sa att vi var världens piggaste och trevligaste lunchsällskap i Staffanstorp. Men lunch blev det, liksom hejdå till Lotta som nu åker tillbaka till sitt hörn av världen. Trist. Att hon åker alltså. Efter lunchen däckade jag och Niklas i varsin solstol vid Dalby stenbrott.





Vaddå barnen i centrum?



Bror & syster



Däckad i Dalby

1 kommentar:

Lotta sa...

Jag har svårt att tänka mig något trevligare lunchsällis, oavsett energinivå ;) /Lotta-framme-i-Stockholm