onsdag, november 28, 2007

Idag har det varit en sådan där trevlig dag. Började på RadioCity Mix Megapol i morse där jag relationspratade om saker att se upp för på årets julfest med jobbet. Är alltid lika kul att komma dit, är man inte glad så blir man det definitivt av programledarna Susanna, Henrik och Patrick.
Sen hookade Micke på förlaget upp mig med en tv-kille på Kanal Lokal Skåne så nu ska jag dit och snacka julfestande där också, nästa torsdag kväll. Spännande! I eftermiddags träffade jag min handledare från skolan, som läst och var positiv till mitt nya bokprojekt, och på fredag ska jag bli intervjuad av Hennes med anledning av att jag blir tidningens nya krönikör i början på nästa år.
Visst är det underbart med dagar då man får frossa i sitt ego? Nu ska jag åka på en blomsterkurs med Niklas mamma. Med tanke på hur gröna fingrar jag (inte) har lär nog egobalansen vara återställd vid 22-tiden.

Inga kommentarer: