söndag, november 18, 2007

Söndag kväll och det är länge sedan jag haft en så här skön och bra helg. Igår...
... var vi på Möllan och handlade grönsaker, hämtade linser hos optikern och lämnade igen böcker biblioteket.
... fixade jag alla fakturor och kvitton på företaget.
.. drack vi champagne för att jag fixat alla fakturor och kvitton på företaget.
... åt vi en fantastiskt god jordärtskockssoppa.
... kollade vi på de sista avsnitten av Sleeper Cell och det var ett d å l i g t slut!
Idag...
... bokförde jag alla fakturor och kvitton på företaget.
... har vi varit på Ikea och köpt en bokhylla och monterat den.
... har jag gjort relationssidan till Hennes.
... lagade vi perfekta kikärtsbiffar och drack portvin. Fast med ett par timmars mellanrum.
Allt detta trots att vi lade oss klockan nio i fredags! Eller kanske snarare "på grund av"...
Dessutom har vi haft det väldigt mysigt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Om Berit druckit champange var gång hon bokat fakturer, hade hon nog varit beroende vid det här laget.

Hennes Chef

Linda Unnhem sa...

Jag som trodde att det var Berit som var chefen... ;-)

Anonym sa...

Kate säger:
Det trodde jag också....att Berit var chefen :-)

Anonym sa...

Bosse säger :

Hemsidan : B Göranssson Produktion AB

Tre bilder: 1 2 3

Firman BERIT Bertil

Då är väl Berit CHEFEN eller ?

Konsultpappan sa...

Det känns som om det skulle behövas en kvalificerad managementkonsult här, för att skapa förvirring i redan.

Mina tjänster står till förfogande. Jag tänker mig en 4-5 workshops, i Barcelona.

...att börja med.

Anonym sa...

I egenskap av landsflyktig styrelsemedlem insisterar jag på att få åka med till Barcelona.

Linda Unnhem sa...

Ja... Jag väntar på att Bertil ska uttala sig...

Anonym sa...

OK Jag tycker att 4-5 dagar i Spanien verkar lite kort kan vi inte ta två veckor, men det får ju chefen bestämma/ före detta chefen