torsdag, november 01, 2007

Söndagstips


Naturligtvis får ni inte missa fotoutställningen Min plats i Skåne som invigs på Kulturen i Lund på söndag. Kända människor berättar om sina favoritplatser och har blivit fotograferade av Anders Roos och Michael Tegnér - och resultatet finns nu alltså inte bara i bokform utan även som utställning. Och jag tipsar självklart inte bara för att boken ges ut på mitt förlag, det är fantastiska bilder! Kl 14 på söndag är det alltså invigning, och då får man dessutom höra Jan Sigurd prata. Vilket bara det kan vara en upplevelse.



Min favoritplats i Skåne - kusten mellan Höganäs och Viken. Desstom med en av de största "stjärnorna" i mitt liv, min mamma.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du e för go'!

Micke

Mon sa...

i´ll be there;-)

Anonym sa...

Tack mitt hjärta
Det var en av de finaste komplimanger jag någonsin fått och jag håller med dig, naturen där är fantastisk!
Din mamma