tisdag, november 06, 2007

Ex-sex - hur nyfiken får man vara?

Hur många, hur ofta, med vem och var... Hur nyfiken får man egentligen vara när man träffar en ny partner? Ska historia förbli just historia eller kan det rentav vara bra att slänga ett öga i backspegeln? Och hur öppen är du med din sex- och kärlekshistoria?

Särskilt till mina kursare: Missa inte denna artikel i senaste numret av hennes. Männen jag intervjuat torde te sig välbekanta för er.

Andra kul nyheter på relationsfronten?
Från och med nästa år kommer ni att kunna läsa en relationskrönika av mig varje månad i hennes. Samtidigt börjar jag relationsblogga från tidningens hemsida!
(Niklas kommer från och med nu att bete sig (ännu mer... fjäsk, fjäsk) som en gud).
21 november pratar jag relationer i Mix Megapol Radio City.

2 kommentarer:

Lotta sa...

Du håller dig busy, ser jag :-)!

Linda Unnhem sa...

Försöker. :-)