onsdag, oktober 24, 2007

Jag brukar inte vinna på lotteri. Inte Niklas heller. Ironiskt nog hade vi dock turen med oss på planet hem från Marseille igår. Av alla passagerarna lyckades vi vinna en gratis tur- och returresa med Ryanair. Som den här veckan slutar flyga från Sturup. Med lite planering hade vi säkert kunnat fixa så att vi åkte från Stockholm eller Göteborg, men naturligtvis måste man bestämma tid och resmål inom sju dagar, annars förlorar man sin vinst. Så alltså: Är det någon av er som har lust att resa med Ryanair, så är vår vinst din. Hör av dig i så fall. Ska också säga att det är själva flygresan man får betald, skatter betalar man själv.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej.. Min pojkvän bor sedan ett år i London och vi försöker ses så ofta det går. Sist missade jag flyget hem och fick köpa ny biljett för 180 pund. Om ni inte kan använda er vinst så tar jag den gärna! Marianne

nina sa...

oh, jag ser möjligheten till en "detärmestsyndommig-tävling". jag skulle vilja ge en resa till min pojkvän magnus, som aldrig aldrig har varit utomlands och inte har vi råd heller att åka med två barn och skral ekonomi. snyft snyft ;)

Linda Unnhem sa...

Okej, den första att maila mig på unnhem@gmail.com skickar jag vinstpappret till. Men som sagt: Tänk på att resan måste specificeras och bokas inom sex dagar. Lycka till, jag lovar att inte fuska!

Linda Unnhem sa...

Fortfarande är det ingen som har mailat... :-)