fredag, april 11, 2008

"Nu har jag träffat ett par som är allt som inte vi är", sa jag till Niklas när jag kom hem från intervjun igår kväll. De hade dykarcertifikat, tränade och var tränare till allt man kan sätta "body" framför på ett gym. Inklusive en hel massa andra pass, hur många dagar i veckan som helst. Det syntes liksom på hela dem - att de var jävligt vältränade (här höll jag på att böja det engelska adjektivet "fit", men så lät jag bli). Och faktiskt - jag kände nästan sorg när jag gick därifrån. Över förfallet. Jag vill också vara så där... spänd. Adrenalinstyrd. Fräsch.

Så älskling. Du vet inte det här än. Men nu börjar vårt nya aktiva liv. Det finns inga ursäkter eller undanflykter. Allt ska redovisas här på bloggen. Mmm, jag kan höra dig protestera, men appappapp...
Nu kör vi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Niklas!
Det är ju fint med Linda's planor för DIG - men kom ihåg orsakan til dinousarornas (säkert fel bokstaverat)död: "Förr mycket panser - förr lite hjärna - därförr dog dom!"
Som gammal engelsklärare tyckar jag ochså om att böja adjektivar, men jag - som gammal dansk - menar ju självklart, att det är skilnad, om man bokstaverar med e eller a, när adjektiver böjas.
Hälsning från Dr. Spaltengucker - amatörgynäkolog