måndag, april 07, 2008

Jag har köpt en ny intervjumojäng. Det är med stor sorg jag begraver den gamla, och det kommer säkert att ta många månader innan jag kan lita fullt ut på min nya digitala vän. Igår kväll roade vi oss dock med att kila upp den bakom sänglampan och låta den spela in när det hördes ljud under natten. Och jag lovar - jag hade kramp i magen så mycket jag skrattade i morse när vi lyssnade till en åtta minuter lång snarksymfoni! Själv ägnar jag mig tydligen åt någon form av knäppljud, som Niklas försökt beskriva men som jag nu fick höra live. Det stora frågetecknet hamnar dock bakom de åtta minuterna - visst måste det snarkas mer än så?

4 kommentarer:

Anonym sa...

WOW!
En sån vill jag osså ha.
Hur många dar kvar till julafton?
;-)
Mon

Linda Unnhem sa...

Jag rekommenderar e-bay. Med den här dollarkursen behöver man inte vänta till julafton!

Anonym sa...

E-Bay kann vara OK, men närmare finns www.pixmania.com - och här kostar Olympus VN-2100 311 DKK = 389 SEK + frakt. Spritny och med 2 års garanti och 14 dagars förtrydningsrätt.

Denna diktafon har 35 timmars "recording" - och vill du ha storebror med 75 timmars recording pratar vi om 750 DKK

Linda Unnhem sa...

Ja, det lönar sig att se sig om lite innan man handlar... Pixmania brukar vara billiga. Men man förlorar ju lite spänningen med auktionen. ;-)