onsdag, april 09, 2008

För er som är nyfikna på hur det går till när vi byter bostad under semestern kan jag nu rekommendera en utförlig artikel i ämnet i veckans Hemmets veckotidning. Där får ni också möta urtrevliga Sören och Lena (låter som fjäsk eftersom jag vet att Sören läser bloggen, but no, no!) som är medlemmar i Intervac precis som vi. Tror inte att det är helt lagligt att lägga upp en hel faksimil, men den trevliga fotografen som tagit bilden heter i alla fall Stig-Åke Jönsson och jobbar på Malmö Bild. Puh... Hur mycket reklam rymde egentligen det här inlägget?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Linda!
"Urtrevliga" - vi tackar!
Tackar förr fint journalistisk arbeta - vet gott, att du inte är ansvarig för, att jag får namnet SIXTEN nånstans i artikeln. Min enda relation till detta namnet är Sixten Sparre, och här har du/Ni ett bra länk til Sixten och Elvira - och en del är på svenska.
http://home8.inet.tele.dk/didierg/elvira.html -
Ursäkta mit svenska, men Lena var inte hemma till korrigering av det skrevna.

Linda Unnhem sa...

Ja, jag förstår inte heller hur du plötsligt kunde bli Sixten... :-)