torsdag, februari 14, 2008

Igår kväll, när vi var på väg hem från King Creosote-konserten på Debaser, uttryckte min romantiska man sin Alla hjärtans dag-kärlek till mig på följande sätt (något berusad):
- Du får önska dig vad du vill. Säg precis vad som helst upp till fyrahundra kronor så köper jag det. Tvåhundra Nogger eller vad som helst!
Varför jag skulle önska mig just tvåhundra Nogger - dessutom bara à två kronor styck - är inte riktigt klart, ej heller varför jag skulle specificera något som jag då lika gärna kunde gå och köpa själv för våra gemensamma fyra hundralappar. Och varför just fyrahundra?
Ändå är det nog precis det jag ska göra. Köpa något. Dock icke Nogger.

5 kommentarer:

Niklas U sa...

Jag var ju sjukt sugen på Nogger...

Anonym sa...

Tycker du ens OM Nogger? ;-)

Linda Unnhem sa...

Nej :-)

Konsultpappan sa...

Inget säger äkta kärlek som 200 nogger.
;)

Linda Unnhem sa...

Om man hade fått dem, ja...