onsdag, februari 13, 2008

Idag kan man läsa i Expressen om en fjärrkontroll som i framtiden ska kunna styra mannens utlösning. Ett litet implantat opereras in i sädesledaren och sen ska man kunna "öppna och stänga" efter behov, med hjälp av fjärrkontrollen. Och visst – det är jättebra att man forskar fram nya preventivmedel för män, och är det något han kan hantera är det ju just ofta tekniska prylar, men vad händer om...
... man lider av "strykjärnssjukan"? Tryckte jag verkligen på off? Vänta... Älskling... Nej, stopp... Stopp! Jag måste bara kolla...
.
.. man råkar få tag i fel fjärrkontroll och plötsligt och högst ofrivilligt når klimax med Ingvar Oldsberg och Hoa Hoa Dahlgren på högsta volym? Och så går vi in i dressinen...
...
man på förmiddagen behövde ett batteri till mp3-spelaren? Men... Åh, åh... Vad fan? Den fuuuuu... nkar inte...
...
spermiekontrollen – liksom alla andra fjärrkontroller – alltid är borta? Håll lite... Älskling, jag vet att det var ett tag sedan... Men försök att komma ihåg. Den måste ju i alla fall vara här i sovrummet någonstans? Om du letar under sängen...
Nej, jag säger som Dr Dängrot: Jag är skeptisk...

Inga kommentarer: