onsdag, september 12, 2007


Som egenföretagare får jag en del reklam med posten. Bra grejer som man skulle kunna ha nytta av. Bra grejer som oftast hamnar direkt i pappersinsamlingen. Men ibland glimmar det till. Som idag. När Maskerad 2008 rasslade ner i brevinkastet. 100 sidor pure maskerad! Jag blev helt lycklig och till mig över rubriker som Grekland (har ni inte alltid undrat hur man klär ut sig till grek?!), Tupp/Höna, Medeltiden, Dalmatiner... Uppslag efter uppslag med lösmustascher, peruker, smink, masker... Visst är det underbart med grejer man inte visste fanns? Folk som viger hela sitt liv åt... maskerader. De (Eksons Postorder) har tydligen en hemsida också. Ingen som blir sugen på att ha en fest snart? I så fall är jag den första att beställa en latexnäsa och en uppblåsbar saxofon.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Rolig grej! /monica

Line sa...

Willy brun? Gråman? Varför får inte jag så rolig reklam?

Linda Unnhem sa...

Du kan få låna katalogen. :-)

Anonym sa...

Varför fick ja inte någon katalog? min kompis fick en!! Kan jag få den?? Emma Hedman Gamla vägen 7 72233 VÄSTERÅS Tack på förhand!:D