söndag, september 23, 2007

Igår var vi först på Brogatan och sen på Siesta och blev ganska... glada, kan man säga. När vi kom hem var lägenheten invaderad av mygg och Niklas drog därför fram dammsugaren. Klockan var väl ungefär ett. I ett hyreshus som halvsover kan det låta ganska mycket och jag kom plötsligt att tänka på mitt senaste besök på Mix Megapol där jag hade med mig årets konsigaste sexpryl, nämligen Vortex Vibrations - ett munstycke som man (vem?) sätter på dammsugaren och sen använder för att tillfredsställa sig själv. (För er som ställer er lika frågande som jag, kolla in filmen här. ) Vad jag vill ha sagt till mina grannar - som eventuellt lyssnade på Mix Megapol och vårt dammsugande i natt är bara, kort och gott: Nej. Det var mygg. Inget annat.


Bild från Mix Megapol Radio Citys hemsida.

Inga kommentarer: