måndag, juli 02, 2007

Det finns arbetsplatser och så finns det ARBETSPLATSER. Jag har varit på Hemmets veckotidning i två veckor, jag är sommarvikarie - ändå fick jag såväl blommor, vin, choklad och jordgubbar som födelsedagssång! Jag blev nästan tårögd... Så söta de är, mina arbetskamrater.
En annan som var söt var Niklas i morse som gav mig en superduperpresent - en weekend i Amsterdam! Ska bli jättemysigt att åka dit. Annars har folk ringt och messat och söta Anna & Axel kom med blommor precis när jag kommit hem, regnvåt som en hund. Jag skulle nog kunna tänka mig att fylla 30 lite oftare, faktiskt.


Fin överraskning från fina arbetskamrater!

5 kommentarer:

Elaine sa...

grattis på 30-års dagen Linda! önskar en trogen läsare och vän till din bror :)

Linda Unnhem sa...

Ah, tack! Det var snällt av dig! Jag följer er i Båstad också, med stort intresse. Ska bli spännande att höra vad ni tycker om tennisveckan - ett av de mest spektakulära event jag någonsin varit på. Ha en skön sommar!

Line sa...

Vad trevligt med A-dam, när åker ni?

Anonym sa...

SUPERSTORT GRATTIS! Wow. 30. Great!

Linda Unnhem sa...

Tack för grattis-hälsningar. Vi åker till A-dam den fredagen den... kan det vara den 20:e juli? Snart alltså..